کارگاه اشتغال آفرینی «تولید کفپوش خودرو» در مرکز حرفه‌آموزی زندانیان سنندج افتتاح شد 

17:37 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۱۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کارگاه اشتغال آفرینی «تولید کفپوش خودرو» در مرکز حرفه‌آموزی زندانیان سنندج افتتاح شد 
کارگاه اشتغال آفرینی تولید کفپوش خودرو در سنندج ظهر امروز و با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، مدیر کل حرفه آموزی و اشتغال سازمان زندان‌های کشور و مدیر کل زندان‌های استان کردستان، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.  

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، در حاشیه افتتاح کارگاه اشتغال آفرینی تولید کفپوش خودرو در سنندج اظهار کرد: این کارگاه در زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ مترمربع برای ۱۶ نفر از مددجویان سنندج ایجاد شغل کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: کارآفرین بخش خصوصی با استقرار تجهیزات، این طرح صنعت محور را در مرکز حرفه آموزی و اشتغال‌آفرینی زندانیان سنندج راه اندازی کرده است که این کارگاه در حال حاضر ظرفیت ایجاد تا ۳۰ نفر اشتغال را دارد.

 وی افزود: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها بر اساس سند تحول قضایی همواره مورد تاکید بوده و برای دستیابی به این مهم اشتغالزایی زندانیان مورد توجه جدی است و دستگاه قضایی استان برای اشتغالزایی زندانیان از تمام ظرفیت و توان خود استفاده می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: اشتغال و حرفه‌آموزی سبب توانمندسازی زندانیان شده و آموزش یک حرفه در طول مدت حبس می‌تواند معیشت خانواده زندانی را تا حد زیادی تامین کند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *